Jérémy Menez to największa niespodzianka tej części. Obejmując stanowisko w PSG od razu wystawiłem go na sprzedaż, aby zwolnił miejsce młodszym i lepszym! Myliłem się! Ménez obok Cavaniego (poniżej) stał się wiodacą postacią w drużynie. Najlepiej spisuje się na lewym skrzydle. Co sezon przy ok. 40 wystepach zdobywa ponad 15 goli i asystuje ponad 25 razy. Na początku wart jest £11M ale trzeba wyłożyć conajmniej dwukrotną cenę. Z pewnoscią warto, bo jego cena z czasem sięga nawet £45M.
____________________________________________________
Jérémy Menez is the biggest surprise in this game. In first season in PSG I want to sell him, because I think he is too old and too bad for my team. I was wrong! With Cavani, he is the the most important player in club. Every season, he scores over 15 goals and make over 25 assists. At the start, he is worth £11M, but you must pay for him more. Twice of his price. But he deserves. Later, he is worth over £45M
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz